Katsaus menneeseen ja tulevaan

On kulunut hieman yli vuosi siitä kun aloitimme virallisesti palvelujemme myynnin asiakkaille. Tarkoituksenamme oli tarjota uudenlainen, kotimainen etäassistenttipalvelu, jossa yritys voi joustavasti ja ilman turhaa sitoutumista valita kuukausisopimuksella itselleen sopivan määrän tunteja assistenttityölle kustannustehokkaaseen hintaan. Halusimme tarjota yrittäjille, johtohenkilöille ja tiimeille kätevän mahdollisuuden omaan assistenttiin, jotta he voisivat edelleen tehostaa omaa toimintaansa, ajankäyttöään ja kilpailukykyään.

katsaus

Kiinteään kuukausihinnoitteluun ja joustavaan tilaukseen pohjautuva uudenlainen liiketoimintamallimme alkoi alusta alkaen ohjata meitä epäilijöistä huolimatta oikeaan suuntaan: sen sijaan että olisimme välittäneet assistentteja töihin suoraan yritysten toimistoille, pystyimme todistamaan, että suuri osa assistentti- ja tukitehtävistä voidaan hoitaa täysin luontevasti etänä. Samalla olemme kumonneet myytin, että assistenttipalvelujen käyttö on vain suurten yritysten etuoikeus.

Kuten useimmat uudet haastajat, myös MyAgent löysi ensimmäiset asiakkaansa ennakkoluulottomista, rohkeista ja ketteristä pk-yrityksistä. Vaikka haluamme jatkossakin tarjota assistenttipalveluita myös pienille yrityksille, olemme iloksemme huomanneet yhä vain suurempien yritysten kiinnostuneen palveluistamme ja tarjoamistamme uudenlaisista ratkaisuista.

Olemme halunneet alusta alkaen rakentaa yhteistyön mahdollisimman läpinäkyvälle pohjalle. Tavoitteenamme on luoda syvä ja luottamuksellinen yhteistyö assistentin ja asiakkaan välillä. Siksi puhumme mieluummin etäassistenteista kuin kasvottomista virtuaaliassistenteista. Emme myöskään välitä freelancer-assistentteja, vaan kaikki assistenttimme työskentelevät MyAgentin työsopimuksen alaisina ja rekrytoimme heidät itse. Tämä mahdollistaa sen, että voimme varmistua työntekijöidemme osaamisesta, kouluttamisesta, työhyvinvoinnin seurannasta ja lakisääteisistä velvoitteista. Kaikki assistenttimme työskentelevät Suomessa ja toimimme suomalaisen lainsäädännön ja työnantajavelvoitteiden piirissä. Osoituksena työnantajavelvollisuutemme huolellisesta hoitamisesta, liityimme tammikuussa mukaan Luotettava Kumppani -ohjelmaan.

Olemme iloisia, että olemme onnistuneet vakiinnuttamaan asemamme innovatiivisten henkilöstö- ja assistenttipalvelujen tuottajana. Olemme myös iloisia siitä, että olemme voineet luoda työpaikkoja motivoituneille, innostuneille ja lahjakkaille nuorille asiantuntijoille. Kauttamme yritysjohtajat ja nuoret vastavalmistuneet tai vielä korkeakoulussa opiskelevat voivat kohdata tavalla, josta kaikki hyötyvät.

Teemme edelleen päivittäin työtä rohkaistaksemme yritysjohtajia ja tiimejä jakamaan työtaakkaansa järkevämmin. Työsarkaa riittää, sillä tuoreen tutkimuksen mukaan esimerkiksi toimitusjohtajat tekevät todella pitkiä työviikkoja. Työajan jatkuvan pidentämisen sijaan tulisi meidän mielestämme hyödyntää entistä enemmän työtehtävien järkevää delegointia ja digitalisaation mahdollisuuksia.

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme, sillä ilman teitä tämä kaikki ei olisi ollut mahdollista! Lupaamme tehdä parhaamme tarjotaksemme teille jatkossakin entistä parempia, joustavia ja moderneja assistentti- ja henkilöstöratkaisuja.

Aloita oman toimintasi tehostaminen klikkaamalla tästä.